Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Βίκυ Καγιά: «Οι σχέσεις μού έδειξαν πως ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός»

Η πρώτη συνέντευξη μετά τις φήμες περί χωρισμού

Η Βίκυ Καγιά φωτογραφήθηκε για το περιοδικό GLOW και μίλησε για όσα της έμαθε η ζωή τα τελευταία χρόνια: «Τα media την ακολουθούν με ενδιαφέρον για χρόνια σε δημόσιες ή ιδιωτικές της στιγμές, χωρίς ποτέ αυτή να τους γυρίζει την πλάτη, όπως έκανε και στον γάμο της με τον Νίκο Κριθαριώτη, για τον οποίο έχει χυθεί πολύ μελάνι το τελευταίο διάστημα. Η πολυσυζητημένη κρίση στο γάμο τους πιθανόν να ισχύει. Και το θέμα δεν είναι τελικά αν η Βίκυ δίνει εξηγήσεις για την προσωπική της ζωή στα Μέσα, καθώς δε θεωρεί ότι είναι η πλέον κατάλληλη στιγμή, αλλά στον ίδιο της τον εαυτό» αναφέρει η δημοσιογράφος Σόνια Ταλαντινού στην εισαγωγή της πριν τη συνέντευξη, εξηγώντας ότι η Βίκυ Καγιά δεν νιώθει ακόμα έτοιμη να μιλήσει ανοιχτά για τον χωρισμό της.


Μερικά αποσπάσματα της συνέντευξης:


Γεννήθηκα… στις 4 Ιουλίου, στο κέντρο της Αθήνας.

Από μικρό παιδί ονειρευόμουν… να κάνω μια επιτυχημένη καριέρα.

Η στιγμή που άλλαξε καθοριστικά η ζωή μου ήταν όταν… με σταμάτησαν στο δρόμο 14 ετών και μου πρότειναν να γίνω μοντέλο.

Η οικογένεια για μένα είναι… η βάση του ανθρώπου. Είναι απαραίτητη, αποτελεί το στήριγμα και την πηγή της δύναμής μας.

Έχω μεγάλη αδυναμία… στα παιδάκια! Η αθωότητα που διαθέτουν, σε συνδυασμό με μια απρόσμενη ωριμότητα, που πολλές φορές εκπλήσσει, με ξετρελαίνουν.

Οι άνθρωποι που με πρωτογνωρίζουν, νομίζουν για μένα ότι… είμαι απρόσιτη και σνομπ. Μέχρι που με γνωρίζουν καλά κι αναθεωρούν!

Ο έρωτας στη ζωή μου.. είναι σημαντικό κομμάτι. Ποιος, άλλωστε, μπορεί να ζήσει χωρίς έρωτα;

Οι προσωπικές μου σχέσεις μέχρι τώρα μου έδειξαν…πως ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός.

Σκέφτομαι για το μέλλον να… μην κάνω σχέδια!

Η ζωή μού δίδαξε ότι…τα γερά θεμέλια χτίζονται με μικρά πετραδάκια.





Πηγή : missbloom.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου