Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Χριστίνα Κολέτσα: Υποφέρει από ανορεξία;

Χριστίνα Κολέτσα: Υποφέρει από ανορεξία; Τι λέει η ίδια ;


Στο περιοδικό inked μίλησε η Χριστίνα Κολέτσα για το πιο συναισθηματικά φορτισμένο τατού της, αλλά και τις φήμες πως υποφέρει από ανορεξία.
Η τραγουδίστρια μίλησε –μεταξύ άλλων- στο περιοδικό Inked και για τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει πως πάσχει από νευρική ανορεξία. «Όποιος λέει ότι είμαι ανορεξική, λέει βλακείες. Ποτέ δεν με ενδιέφερε ιδιαίτερα η διατροφή μου, τα κιλά μου, πως θα φαίνομαι. Κάνω υπερβολές, αλλά από την αντίθετη πλευρά. Μου αρέσει αυτά τα λίγα χρόνια που θα ζήσω να χαρώ το κορμί μου, να το διακοσμήσω όπως θέλω εγώ, πάντα με σεβασμό».
Η Χριστίνα Κολέτσα αναφέρθηκε και στο τατουάζ που έκανε για τον πρώην σύντροφό της, Νίκο Γιγουρτάκη, που έφυγε πρόπερσι από τη ζωή: «Το πρώτο μου τατουάζ ήταν πίσω στο σβέρκο, ήταν τα αρχικά ενός ανθρώπου που έχει φύγει από την ζωή, του Νίκου Γιγουρτάκη. Τώρα έχω κάνει coverup και έχω γράψει το αρχικό μου, το “C”. Από τα πρώτα μου σχέδια ήταν και ένα αστέρι στο χέρι χαμηλά. Αρχικά ήταν σκέτο, μετά μπήκαν χρώματα σαν το ουράνιο τόξο. Ήθελα κάτι διαφορετικό και μου προέκυψε σαν το σήμα του Συνασπισμού».






Πηγή : thebest.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου