Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

«Γιατί δεν με πυροβολήσατε; Ηθελα να πεθάνω»

Ο δράστης της επίθεσης

Για την πρόθεσή του να αυτοκτονήσει, κάνει τώρα λόγο ο 49χρονος άνεργος Λουίτζι Πρεϊτι, δράστης της αιματηρής επίθεσης στη Ρώμη, κατά την οποία τραυματίστηκαν δυο καραμπινιέροι και ένας περαστικός, ενώ ζητά «συγγνώμη» από τις οικογένειες των τραυματισμένων και τους δικαστές, επαναλαμβάνοντας ότι στόχος του ήταν να πλήξει τους θεσμούς.
«Σκέφτηκα να αυτοκτονήσω όταν ήμουν στο ξενοδοχείο, αλλά έτσι θα γινόμουν απλώς ένας μεταξύ τόσων, θα με ξεχνούσαν αμέσως μετά. Αντιθέτως εγώ ήθελα να κάνω μια κίνηση συμβολική και για αυτό πήγα στην πλατεία…Πίστευα ότι θα με σκοτώσουν. Η πρόθεσή μου ήταν να πεθάνω, παρότι δεν το πέτυχα» είπε στον δικαστή ο Πρεϊτι και γυρνώντας στους αστυνομικούς, τους ρώτησε: «Γιατί δεν με πυροβολήσατε;».
«Δεν ήθελα να σκοτώσω, αλλά να πλήξω τους θεσμούς. Συνειδητοποίησα ότι προκάλεσα σοβαρά τραύματα στον καραμπινιέρο και ζητώ συγγνώμη από τις οικογένειες. Ζητώ επίσης συγγνώμη από τους δικαστές. Δεν ήθελα να γίνω αντικείμενο της προσοχής σας» υποστηρίζει τώρα ο Πρεϊτι, ο οποίος παραμένει κρατούμενος σε απομόνωση.
«Τα έκανα όλα μόνος μου...Κανείς όμως δεν με βοήθησε. Οι δικοί μου δεν το ξέρανε ότι ερχόμουν στη Ρώμη. Έκρυψα από όλους τις προθέσεις μου. Έφυγα το Σάββατο (27/4) το βράδυ με τρένο...δεν το ήξερε κανείς», ανέφερε ο 49χρονος όταν μίλησε για πρώτη φορά στους ανακριτές.

Φθάνοντας στη Ρώμη, κατέλυσε όπως είπε σε ξενοδοχείο κοντά στον σταθμό Τέρμινι και το πρωί της περασμένης Κυριακής, γύρω στις 11.30 (τοπική ώρα), την ώρα που ορκιζόταν η νέα κυβέρνηση της Ιταλίας με επικεφαλής τον Ενρίκο Λέτα, φόρεσε σακάκι και γραβάτα και έφθασε στο Παλάτσο Κίτζι για να κάνει μια «εντυπωσιακή πράξη σε μια σημαντική ημέρα» όπως ο ίδιος την χαρακτήρισε. Ισχυρίστηκε μάλιστα ότι ο πραγματικός του στόχος δεν ήταν οι καραμπινιέροι, αλλά οι πολιτικοί που αδιαφορούν για τα προβλήματα του λαού.




Πηγή : ethnos.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου