Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

«Έγραψα ένα τραγούδι για το αιδοίο μου μαζί με την μαμά μου», αποκάλυψε πλατινένια τραγουδίστρια

«Έγραψα ένα τραγούδι για το αιδοίο μου μαζί με την μαμά μου», αποκάλυψε πλατινένια τραγουδίστρια


Έμπνευση στα γεννητικά όργανα της κόρης της αναζήτησε η μητέρα της Κέσα προκειμένου να γράψουν το Gold Trans Am, ένα τραγούδι που ξεκίνησε να μιλάει για το αγαπημένο αυτοκίνητο της τραγουδίστριας, αλλά κατέληξε να περιγράφει συγκεκριμένα σημεία της ανατομίας της.
«Ξεκίνησε ως ένα τραγούδι για την Trans Am μου, η οποία παίρνει μπροστά γύρω στο 40% των φορών. Αλλά δεν έχω μπει στην διαδικασία να αγοράσω άλλο, γιατί το αγαπάω όσο τίποτα άλλο. Κάπου στην πορεία, καθώς γράφαμε τους στίχος μαζί με την μαμά μου, η Trans Am έγινε μεταφορά για κάτι άλλο. Το αιδοίο μου». Αυτό δήλωσε στην βρετανική εφημερίδα Sun η -διαβόητη για την ακραία συμπεριφορά της- 25χρονη σταρ.
Συμπληρώνοντας, για να μην παρεξηγηθεί και χάσει μελλοντικούς «αγοραστές», πως «Με την μόνη διαφορά ότι το αιδοίο μου είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Έχει κάνει όλα τα σέρβις του και δουλεύει κάθε φορά στην εντέλεια».





Πηγή: iefimerida.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου