Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Η Rihanna μιλάει για τα πάθη της & τα λάθη της



Το τελευταίο διάστημα η Rihanna ανεβάζει μανιωδώς στο Twitter φωτογραφίες της με τον αγαπημένο της, ωστόσο είναι η πρώτη φορά που αποκαλύπτει το λόγο που αποφάσισε να επανασυνδεθεί με τον Chris Brown!

"Αποφάσισα ότι είναι πιο σημαντικό για μένα να είμαι χαρούμενη και δεν υπήρχε περίπτωση να επηρεαστώ από τη γνώμη κανενός", εξήγησε στο περιοδικό Rolling Stone.

"Αν έχω κάνει λάθος, τότε είναι δικό μου το λάθος!", είπε η 24χρονη αστέρας, που είχε ξυλοκοπηθεί βάναυσα από τον Chris Brown το 2009.

"Βασανίστηκα επί σειρά ετών, ήμουν θυμωμένη, αλλά αποφάσισα να ακολουθήσω τη δική μου αλήθεια και να δεχτώ κάθε είδους αρνητική κριτική. Αυτό μπορώ να το χειριστώ", συμπλήρωσε.



Μολονότι παραδέχτηκε ότι καταλαβαίνει τις αντιδράσεις του κόσμου για την επανένωσή της με τον 23χρονο ράπερ, πιστεύει πως κανείς δεν μπορεί να κατανοήσει τη σχέση τους: "Μας βλέπετε στο δρόμο, στο στούντιο, σε κάποιο κλαμπ και νομίζετε ότι μας καταλαβαίνετε".

"Αλλά η σχέση μας έχει φτάσει σε άλλο επίπεδο. Δεν έχουμε τους καυγάδες που είχαμε στο παρελθόν. Συζητάμε για διάφορα θέματα. Η σχέση μας έχει αξία. Τώρα ξέρουμε ακριβώς τι σημαίνει ο ένας για τον άλλον κι αυτό είναι κάτι που δεν θέλουμε να το χάσουμε", τόνισε η Rihanna.






Πηγή : nooz.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου