Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Σε ιδρύματα τα χρήματα του «Γάλλου» Μπέκαμ




Το «χρυσόμπαλο δέρας» του Ντέιβιντ Μπέκαμ προσγειώθηκε στη Γαλλία και φόρεσε την τρικολόρ φανέλα της Παρί Σεν Ζερμέν, έναντι πινακίου φακής. «Θα χαρίσω τους μισθούς μου σε φιλανθρωπικά ιδρύματα για τα άπορα παιδιά του Παρισιού», υποσχέθηκε ο Αγγλος στη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης. «Και, ξέρετε, δεν είναι λίγα τα λεφτά.
Είμαι πολύ περήφανος για αυτή τη χειρονομία».
Το συμβόλαιο που υπέγραψε ο Μπέκαμ εκπνέει το ερχόμενο καλοκαίρι. Είναι, άραγε, το τελευταίο της καριέρας του; «Εχω κουραστεί να απαντώ σε αυτή την ερώτηση», απάντησε ο 38χρονος σούπερ σταρ. «Κάθε πρωί αισθάνομαι σαν να είμαι είκοσι ετών. Το ποδόσφαιρο είναι το πάθος μου και θα συνεχίσω όσο αντέχω».
Αμέσως με το «μπονζούρ» («η μόνη γαλλική λέξη που θυμάμαι από το σχολείο»), ο Μπέκαμ δήλωσε ενθουσιασμένος για την επιστροφή του στο παλκοσένικο του Τσάμπιονς Λιγκ. «Είμαι πολύ τυχερός», τόνισε. «Μολονότι έχω κλείσει τα 37, είχα πολλές και γενναιόδωρες προσφορές.
Η Παρί θα είναι μία από τις πιο επιτυχημένες ομάδες των επόμενων 10 ή 20 χρόνων. Ανυπομονώ να παίξω υπό τις οδηγίες του Κάρλο Αντσελότι, δίπλα στον Ζλάταν Ιμπραήμοβιτς.
Τα φάουλ, πάντως, θα τα εκτελεί εκείνος. Είναι μεγαλύτερο αστέρι από μένα...»




Πηγή : enet.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου