Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες για την Alfa Romeo 4C


Λίγες μέρες πριν σας είχαμε παρουσιάσει φωτογραφίες από καμουφλαρισμένα αυτοκίνητα δοκιμών της 4C. Εκεί γίνονταν εμφανείς κάποιες αλλαγές σε σύγκριση με το πρωτότυπο που είχαμε δει πριν από δυο χρόνια στην έκθεση της Γενεύης. Σήμερα σας παρουσιάζουμε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του υπέροχου coupe που θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης στις 5 Μαρτίου και που εμπεριέχει τις αλλαγές που είδαμε στα πρωτότυπα.

Οι χειρολαβές στις πόρτες έγιναν εμφανείς, οι καθρέφτες μεγάλωσαν, άλλαξαν τα εμπρός και πίσω φωτιστικά στο εσωτερικό τους και τροποποιήθηκαν ελαφρώς οι προφυλακτήρες. Ειδικά ο πίσω πλέον έχει και δυο ακόμα μικρά φωτιστικά σώματα στο κάτω μέρος για την ομίχλη και την όπισθεν. Το θετικό είναι ότι η γενική σχεδίαση του γοητευτικού coupe που γνωρίσαμε πριν δυο χρόνια παραμένει. Χαμηλό με ύψος μόλις 1.18 m, φαρδύ με πλάτος 2m και κοντό με μήκος οριακά κάτω από τα 4 m, θα κάψει καρδιές με την εμφάνισή του. Θυμόμαστε τον δικαιολογημένο εντυπωσιασμό που είχε προκαλέσει στη Γενεύη το 2011 και αναρωτιόμαστε τι εντυπώσεις θα προκαλέσει όταν θα βγει στους δρόμους.

Ένα supercar τσέπης, που θα εμπεριέχει όλη την ιταλική παράδοση μέσα του συνδυασμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας είναι αυτό που ονειρευόταν, εδώ και καιρό, κάθε Ιταλόφιλος. Είναι βέβαιο πως η 4C θα προσελκύσει αγοραστές από το παρελθόν που εγκατέλειψαν την Alfa όταν εκείνη άλλαξε ρότα. Εκτός από τη σχεδίαση που συγκλονίζει, αντίστοιχο ενδιαφέρον προκαλούν τα μηχανικά μέρη.

Το πρώτο μεγάλο γεγονός είναι η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς αλλά και το γεγονός πως ο κινητήρας θα βρίσκεται τοποθετημένος στο κέντρο. Ο τελευταίος αποτελεί ιδανική περίπτωση για την αγορά μας αλλά και για το συγκεκριμένο αμάξωμα. Πρόκειται για το τετρακύλινδρο σύνολο των 1750 cc, με άμεσο ψεκασμό και turbo, που πρωτογνωρίσαμε στην 159. Χαρακτηριστικά του οι μαζεμένες διαστάσεις, τα λογικό βάρος, αλλά και η πολύ καλή σχέση απόδοσης/κατανάλωσης. Το κιβώτιο θα είναι αυτόματο, διπλού συμπλέκτη, παρόμοιας τεχνολογίας με το TCT που συναντάμε στη Mito και θα μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς.

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, θα αποδίδει 237 Hp. Το 2014 θα βγει μια έκδοση μόνο για χρήση πίστας, με μία έκδοση παραγωγής, όπως συνηθίζει και η Ferrari με απόδοση 266 HP. Στα πλάνα βρίσκεται και μια έκδοση ανοικτή για το τέλος του 2014.
Το πλαίσιο του μοντέλου θα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, εκτός από τα εμπρός και πίσω υποπλαίσια, που θα είναι από αλουμίνιο. Σκοπός, η μείωση του βάρους που, όσο αυξάνεται, μειώνεται η ευχαρίστηση στην οδήγηση.

Το μοντέλο θα παράγεται στις εγκαταστάσεις της Maserati σε 2500 μονάδες τον χρόνο. Από αυτές υπολογίζεται πως από 1000 θα μοιράζονται σε Ευρώπη και Αμερική ενώ τα υπόλοιπα θα μοιράζονται στον υπόλοιπο κόσμο.

Με λίγα λόγια
• Όμορφη όσο και το πρωτότυπο που είχε κάνει εντύπωση πριν δυο χρόνια
• Μικρές διαστάσεις και πλαίσιο από ανθρακονήματα
• Αρχικά κινητήρας με απόδοση 237 Hp









Πηγή : capital.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου