Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Η απάντηση της για τις φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν


Η νεαρή τραγουδίστρια Demy μίλησε στον τηλεοπτικό σταθμό Star για τις φωτογραφίες που δημοσίευσε το περιοδικό ΟΚ! και έδειχναν τη Demy σε τετ α τετ με τον Άκη Πετρετζίκη.

«Το να κυκλοφορήσουν είναι δικαίωμα του όποιου το κάνει, είτε είναι επαγγελματίας, είτε όχι, αν και αυτό δεν το συμμερίζομαι. Από εκεί και πέρα, δικαίωμα δικό μου είναι όταν με ρωτάτε είτε για την παγκόσμια οικονομά είτε για τα προσωπικά μου να μη θέλω να απαντήσω. Και εγώ έχω αποφασίσει ποιον δρόμο θα ακολουθήσω», ανέφερε.

Πώς πέρασε τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου χθες;
«Με πήραν, με πήραν να μου πουν χρόνια πολλά. Με πήραν πολλοί. Έχω σχέδια για σήμερα. Θα βγω με τις φίλες μου», δήλωσε χθες στην τηλεοπτική κάμερα.




Πηγή:faysbook.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου