Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Θύμα σεξουαλικής κακοποίησης η Ανούσκα Σανκάρ


Η κόρη του θρυλικού μουσικού του ινδικού σιτάρ, Ραβί Σανκάρ, έκανε μία σοκαριστική αποκάλυψη μέσα από ένα βίντεο που ανάρτησε στο διαδίκτυο την Πέμπτη, ανακοινώνοντας ότι είχε κακοποιηθεί σεξουαλικά όταν ήταν παιδί.

Η βιρτουόζα του σιτάρ και συνθέτρια Ανούσκα Σανκάρ, που ζει και εργάζεται στο Λονδίνο, αποφάσισε να μιλήσει δημοσίως για τη σεξουαλική βία που υπέστη από έναν οικογενειακό φίλο.

Στο βίντεο η Σανκάρ αποκαλύπτει: "Όταν ήμουν παιδί, είχα υποστεί επί σειρά ετών σεξουαλική και ψυχική κακοποίηση στα χέρια ενός άντρα, στον οποίο οι γονείς μου είχαν τυφλή εμπιστοσύνη. Μεγαλώνοντας, όπως όλες οι γυναίκες που γνωρίζω έτσι κι εγώ, βίωσα ανάρμοστες χειρονομίες, λεκτική βία και άλλα πράγματα. Δεν ήξερα πώς να τα αντιμετωπίσω. Δεν ήξερα ότι μπορώ να τα αλλάξω".

Η Ανούσκα αφιέρωσε το διαδικτυακό μήνυμά της στην 23χρονη Ινδή φοιτήτρια Κινησιοθεραπείας, η οποία στις 16 Δεκεμβρίου είχε πέσει θύμα ομαδικού βιασμού και μετά από ολιγοήμερη νοσηλεία, έχασε τη μάχη για τη ζωή στις 29 Δεκεμβρίου 2012.

"Αρκετά πια. Σηκώνω το ανάστημά μου, για μένα και για γυναίκες όπως αυτή. Σηκώνω το ανάστημά μου για τις υπέροχες γυναίκες της χώρας μου, αλλά για μένα το παιδί που κρύβω μέσα μου, το οποίο πιθανότατα ποτέ δεν θα επουλώσει τις πληγές του", καταλήγει η Ανούσκα Σανκάρ.

Η 31χρονη Ανούσκα κοινοποίησε την τραυματική της εμπειρία, για να υποστηρίξει την καμπάνια "One Billion Rising", ένα παγκόσμιο κίνημα για τα δικαιώματα των γυναικών.

Δείτε το βίντεο:





Πηγή : nooz.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου