Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

«Παραλίγο να πεθάνω όταν απέβαλα», αποκαλύπτει η Γκουίνεθ Πάλτροου

«Παραλίγο να πεθάνω όταν απέβαλα», αποκαλύπτει η Γκουίνεθ Πάλτροου

Για τις πιο δύσκολες ώρες της ζωής της μίλησε η βραβευμένη με Όσκαρ Γκουίνεθ Πάλτροου στο περιοδικό You.
«Τα παιδιά μου (σ.σ. Η 8χρονη Άπλ και ο 7χρονος Μόουζες) μου ζητάνε ένα μωράκι. Και η αλήθεια είναι ότι μου λείπει πολύ το τρίτο μου μωρό. Το σκέφτομαι συνέχεια. Αλλά έχω πολύ κακή εμπειρία από την τρίτη μου εγκυμοσύνη. Όχι μόνο απέβαλα, και κόντεψα να πεθάνω. Κάποιες φορές σκέφτομαι μήπως είμαστε ΟΚ έτσι. Και κάποιες άλλες αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να γυρίσω πίσω και να ξαναπροσπαθήσουμε!».
Αυτό αποκάλυψε η 40χρονη ηθοποιός -και σύζυγος του Κρις Μάρτιν τον Coldplay- στο περιοδικό You. Χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει τι ήταν αυτό που προκάλεσε την αποβολή. Ή το πότε ακριβώς έλαβε χώρα το περιστατικό.





Πηγή : iefimerida.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου