Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Βαλντές: «Αποχωρώ από τη Μπαρτσελόνα»


Την απόφασή του να αποχωρήσει από τη Μπαρτσελόνα ανακοίνωσε ο βασικός γκολκίπερ των Καταλανών, Βίκτορ Βαλντές.
Το συμβόλαιο του 31χρονου Ισπανού διεθνή τερματοφύλακα με τους «μπλαουγκράνα» τελειώνει το καλοκαίρι του 2014, ωστόσο, όπως τόνισε δεν σκοπεύει να παραμείνει στην ομάδα που υπηρετεί από την ηλικία των 11 ετών!
«Η Μπαρτσελόνα εδώ και 20 χρόνια που βρίσκομαι εδώ μου έχει δώσει τα πάντα. Της χρωστάω πολλά, τόσο εγώ όσο και η οικογένεια μου. Ο στόχος της ομάδας είναι υψηλός και γνωρίζω καλά από μικρό παιδί ποια είναι η ευθύνη να φοράς αυτή τη φανέλα, μέσα και έξω απ’ το Καμπ Νου. Η πίεση που έχει ένας τερματοφύλακας είναι μεγάλη, ιδιαίτερα σ’ αυτή την ομάδα. Νιώθω εξαντλημένος ψυχολογικά. Ο κύκλος μου κλείνει », τόνισε ο έμπειρος τερματοφύλακας, ο οποίος βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Μονακό για να συνεχίσει την καριέρα του στην ομάδα του Πριγκιπάτου.
Ο Βαλντές συνέχισε: «Ξέρω κόσμο που θα ένιωσε απογοήτευση απ’ την απόφασή μου και θα ήθελε να ζητήσω συγνώμη. Δεν είχα την πρόθεση να απολογηθώ,όμως θέλω μετά από μια ζωή σ’ αυτή την ομάδα να αποχωρήσω με ειλικρίνεια και διαφάνεια. Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες και όλους όσοι με υποστήριξαν, ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό που ήταν δύσκολος για μένα. Δεν είπα τίποτα για το καλό της ομάδας. Τώρα θέλω να ξεκαθαρίσω ότι θα υπερασπίζομαι αυτή τη φανέλα και το έμβλημα για πάντα, όπως έκανα σε όλη μου τη ζωή».




Πηγή : naftemporiki.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου