Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Λιποθύμησε στο καμαρίνι ο Λευτέρης Πανταζής


Λιποθύμησε στο καμαρίνι ο Λευτέρης Πανταζής

Πανικός επικράτησε τα ξημερώματα της περασμένης Κυριακής, όταν ο Λευτέρης Πανταζής λιποθύμησε στο καμαρίνι του.


Ηταν λίγο μετά τις 4.00 το πρωί, όταν ο τραγουδιστής ολοκλήρωσε το πρόγραμμά του και κατέβηκε από την πίστα νιώθοντας έντονη δυσφορία. Μη μπορώντας να κουνηθεί, ζήτησε από το προσωπικό του νυχτερινού κέντρου όπου εμφανίζεται με τη Νατάσα Θεοδωρίδου και την Ελενα Παπαρίζου να του φέρουν λίγο νερό στο καμαρίνι του. Μέχρι όμως να καταλάβει τι του συμβαίνει έχασε τις αισθήσεις του.

«Επεσα κάτω ξερός» δηλώνει στην «Espresso» ο Λευτέρης Πανταζής και περιγράφει την περιπέτειά του: «Από την αρχή του προγράμματος ένιωθα αδιαθεσία, αλλά δεν ήθελα να αφήσω το πρόγραμμα στη μέση και να φύγω. Οταν κατέβηκα από τη σκηνή ζαλιζόμουν και με δυσκολία πήγα μέχρι το καμαρίνι. Ζήτησα νερό, αλλά μέχρι να μου το φέρουν λιποθύμησα. Δεν θυμάμαι τι έγινε ακριβώς. Μόλις συνήλθα, τους είδα όλους πάνω από το κεφάλι μου και έπειτα κοιμήθηκα για λίγο στον καναπέ που έχω στο καμαρίνι μου. Μετά με φέρανε σπίτι και είμαι στο κρεβάτι εδώ και μία εβδομάδα».

Σύμφωνα με την ιατρική γνωμάτευση, ο δημοφιλής αοιδός έπαθε υπερκόπωση, η οποία σε συνδυασμό με την ίωση που κυκλοφορεί αυτή την εποχή τον... έριξε στο κρεβάτι: «Τις πρώτες τέσσερις ημέρες δεν μπορούσα να κουνηθώ. Δεν μιλούσα ούτε στο τηλέφωνο. Με πήραν τηλέφωνο η Νατάσα και η Ελενα, αλλά δεν είχα δύναμη να σηκώσω το τηλέφωνο. Από χθες αισθάνομαι καλύτερα, αλλά προσπαθώ να μαζέψω δυνάμεις για να βρεθώ κοντά στους φίλους μου και να εμφανιστώ στο μαγαζί σήμερα το βράδυ».
Espressonews.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου