Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Demy: Μιλάει για την επιτυχία & τη σχέση της με τον Άκη Πετρετζίκη

Demy: Μιλάει για την επιτυχία & τη σχέση της με τον Άκη Πετρετζίκη


Απόσπασμα από τη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό HELLO!
Aς το παραδεχτούμε εξαρχής. Δεν είναι και το πιο ευχάριστο πράγμα να πιέζεις ένα κορίτσι 21 ετών να αναλύσει την προσωπική του ζωή σε μια συνέντευξη ή να προβεί σε αποκαλύψεις, οι οποίες θα γίνουν αντικείμενο σχολιασμού. Μπορεί εκείνη να συνεχίζει να ηχογραφεί «γκαραντί» επιτυχίες, να πρωταγωνιστεί στο μιούζικαλ «Fame» που έχει απίστευτη επιτυχία στα νεανικά κυρίως κοινά, αλλά όλοι περιμένουν τη δημόσια, από μέρους της, παραδοχή, ότι μοιράζεται τη ζωή της με τον master chef, Άκη Πετρετζίκη.
Είναι, λοιπόν, η πρώτη φορά που το φωτεινό αστέρι της ελληνικής ποπ σκηνής, χωρίς μεγαλεπήβολες δηλώσεις μιλάει ανοιχτά για όσα απαρτίζουν το δικό της προσωπικό, αλλά και επαγγελματικό σύμπαν. Και ναι, στη ζωή της υπάρχει και ο εξίσου όμορφος Άκης.
Κάνετε δεύτερες σκέψεις για την καριέρα της Νομικής που αφήσατε πίσω σας;
Ουσιαστικά, έχω άγχος για την εξεταστική μου κάθε φορά. Την απόφασή μου να πάρω πτυχίο δεν την εγκατέλειψα. Δεν σκέφτηκα όμως να ασκήσω το επάγγελμα της δικηγόρου. Είμαι τόσο ευχαριστημένη με το τραγούδι, και δεν με πτοούν ούτε οι δυσκολίες.
Ποιες θεωρείτε εσείς δυσκολίες;
Το λέω συχνά στην οικογένειά μου και τους φίλους μου. Πρόκειται για έναν δύσκολο χώρο. Δεν είναι ότι θεωρώ χρονοβόρο το τραγούδι, καθώς υπάρχουν και άλλα επαγγέλματα που σου παίρνουν χρόνο, με ξενύχτια και υπερωρίες. Υπάρχει όμως μια ιδιαιτερότητα, καθώς εμπλέκεται η φωνή σου, η οποία μπορεί να σε εγκαταλείψει. Αν κουραστώ, αυτό θα ακουστεί. Αν έχω να εμφανιστώ κάπου, δεν μπορώ να ξενυχτήσω διασκεδάζοντας. Είμαι αγχωτική και αγχώδης με το θέμα της φωνής μου.
Αισθανθήκατε ποτέ ξένο σώμα στον κόσμο του τραγουδιού;
Ναι, έχει τύχει να βρεθώ ανάμεσα σε ανθρώπους με τους οποίους δεν ταιριάζουμε σε αυτόν το χώρο. Αυτό, όμως, θα μπορούσε να συμβεί ακόμη και σε μια παρέα. Μου έχει τύχει και το αντίστροφο, ειδικά όταν έκανα τις πρώτες μου κινήσεις στο τραγούδι, αφού ντρεπόμουν να αναφέρω ότι τραγουδάω σε συγγενικά πρόσωπα και στους φίλους των γονιών μου.

Υπάρχει μέσα στο μυαλό σας η πεποίθηση ότι πρέπει να είστε νούμερο ένα;
Από μικρή είχα την επιθυμία να πετυχαίνω τους προσωπικούς μου στόχους. Ήθελα να είμαι το νούμερο ένα για τον εαυτό μου. Αυτό που δεν θέλω είναι να με υποτιμάνε. Όταν, σε συγκεκριμένο θέμα, ξέρω την αξία μου δεν θέλω να με ρίχνουν. Ξεκινώντας στο χώρο της μουσικής, σχεδόν ταυτόχρονα με την εταιρεία μου, Panik Records, δεν είχα στο μυαλό μου τις πρωτιές και τα charts. Εκείνοι, ως ειδήμονες, το σκέφτονταν. Ίσως επειδή δεν είχα στο μυαλό μου την πρωτιά, να ήρθαν πιο εύκολα τα πράγματα. Έκανα αυτό που αγαπούσα, και κάθε τραγούδι με ευχαριστούσε. Όταν δεν θέτεις κάτι ως αυτοσκοπό, θεωρώ ότι ευνοείσαι. Όταν δεν πέφτεις με τα μούτρα, τα πράγματα έρχονται πιο εύκολα. Βέβαια, μεγαλώνοντας και προχωρώντας, θέλω τα επόμενα βήματά μου να είναι εξίσου καλά και να με πάνε μπροστά.

Νιώσατε αμηχανία ανεβαίνοντας στην ίδια σκηνή με την Άννα Βίσση;
Το να ανοίγεις ένα πρόγραμμα, σίγουρα έχει δυσκολίες. Η αρχή, γενικά, είναι δύσκολη. Ναι, ένιωσα αμήχανα, αλλά αυτό κρατάει λίγο, μέχρι να ζεσταθείς εσύ και το κοινό. Μετά από μερικά τραγούδια, το κλίμα αλλάζει. Ξέρω πολύ καλά δίπλα σε ποιον άνθρωπο βρέθηκα. Ένιωσα πολύ καλά γι’ αυτό που μου συνέβη και δεν με «έριχνε» καθόλου. Δεν μοιάζουμε με την Άννα. Εκείνη είναι πιο εξωστρεφής και άνετη, εγώ πάλι πιο μαζεμένη και τυπική. Θέλω, βέβαια, να ονειρεύομαι ότι κάποια μέρα θα κάνω την καριέρα της και τις επιτυχίες της.
Μια σχέση πρέπει να μας κρατάει πάντα χαρούμενους ή αξίζει ακόμη και με τα σκαμπανεβάσματά της;
Δεν είμαι του τύπου «πάω αλλού, αν δεν περνάω καλά». Αν αξίζει κάποιος για μένα, αξίζουν και τα σκαμπανεβάσματα. Αξίζει να υπομείνεις και τις περιόδους που ο άλλος έχει πολλή δουλειά ή είναι στα «down» του ψυχολογικά. Αν ο άλλος σου προσφέρει πολύ όμορφες στιγμές, υπομένεις και τα αρνητικά.
Γιατί, αλήθεια, τη σχέση σας με τον Άκη Πετρετζίκη δεν την αντιμετωπίζετε με χαμόγελο και χιούμορ, σε αυτή την ηλικία;
Έχω επιλέξει το δρόμο του τραγουδιού που συνδέεται με τη σόουμπιζ. Μπαίνεις, λοιπόν, στο «τριπ» να πιστεύεις ότι ο κόσμος ενδιαφέρεται και για άλλα πράγματα γύρω από σένα. Θεωρώ ότι με τη στάση σου και τις επιλογές σου μπορείς να προστατεύσεις την εικόνα σου, ώστε να σταματήσει ο κόσμος να ενδιαφέρεται για τα προσωπικά σου. Δεν φταίνε, λοιπόν, τα μίντια, αλλά εμείς οι ίδιοι.
Γιατί φοβόσαστε να μιλήσατε για τη ζωή σας με τον Άκη, αφού και το ενδιαφέρον του κόσμου για τη ζωή σας είναι επακόλουθο της δημοσιότητας;
Μέχρι τώρα, στην επαφή που έχω με τον κόσμο δεν μου έκανε κανείς παράπονο για το αν μιλάω για τη σχέση μου ή όχι. Με τιμάει το ενδιαφέρον του κόσμου, είμαι ευγνώμων. Το αν είμαι όμως ή δεν είμαι με έναν άνθρωπο είναι πολύ προσωπικό θέμα και δεν θέλω να εκτίθεμαι.
Δηλαδή, δεν βγαίνετε έξω με το σύντροφό σας; Ντρέπεστε να πάτε κάπου για φαγητό;
Δεν ντρέπομαι να βγω ούτε περιορίζω τη ζωή μου. Απλώς, δεν μιλάω γι’ αυτό. Το θεωρώ περιττό.
Διάβασε περισσότερα στο HELLO! που κυκλοφορεί




Πηγή : gr.omg.yahoo.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου