Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Το νέο Playstation παίζει στο Μανχάταν


Η Sony κάλεσε στη Νέα Υόρκη στελέχη της βιομηχανίας και δημοσιογράφους από ολόκληρο τον κόσμο για το «Playstation Μeeting 2013» και όλοι αναμένουμε πως σε λίγες ώρες -στο εντυπωσιακό Hammerstein Manhattan Center, λίγα τετράγωνα από την καρδιά του Μπρόντγουεϊ, θα έχει πολλά να πει και πιθανότατα κάτι πολύ ενδιαφέρον να δείξει σχετικά με το νέο Playstation (4).

Ακολουθώντας τις προσταγές του μάρκετινγκ και θέλοντας, όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια με όλες τις μεγάλες ανακοινώσεις στον χώρο, να ανεβάσει την ένταση γύρω από την αποψινή (στις 6 τοπική, δηλαδή στη 1 μετά από τα μεσάνυχτα για την Ελλάδα) εκδήλωση, η Sony άρχισε τις προηγούμενες ημέρες τις διαρροές με το σταγονόμετρο... Αν και προσπάθησε να κρατήσει μέχρι πριν από μερικές ώρες μυστικό ακόμα και το ακριβές «που» και «πότε», βίντεο με αναδρομή στα 19 χρόνια της ιστορίας (το πρώτο Playstation παρουσιάστηκε τον Δεκέμβριο του 1994 στην Ιαπωνία) και τις τρεις μέχρι σήμερα βασικές εκδόσεις του -χωρίς να υπολογίζονται τα κατά καιρούς ενδιάμεσα face lifts- άρχισαν να βγαίνουν ένα-ένα online, προϊδεάζοντας για αυτό που ακολουθεί.

Ετσι, αυτό που νιαουρίζει στις στέγες των ουρανοξυστών του Μανχάταν, εκτός από την Catwoman, δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο από τη νέα έκδοση της παινιδοκονσόλας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην ιστορία του gaming. Αυτή που σήμερα αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης για την ιαπωνική εταιρεία και ουσιαστικά το κυρίως όχημα για την προώθηση του πλούσιου περιεχομένου της.

Γιατί εκτός από τα παιχνίδια, η Sony -μέσω πολυδάπανων εξαγορών στον χώρο του θεάματος- έχει αποκτήσει την τελευταία δεκαετία ένα σημαντικό κατάλογο με ταινίες και μουσική. Επίσης, επενδύει σε αποκλειστικές συνεργασίες και πολυδάπανες παραγωγές –όπως πρόσφατα μέσω της Sony Pictures σε μια δεύτερη ταινία για τη ζωή του Στιβ Τζομπς, αυτή από την επίσημη βιογραφία του, με σεναριογράφο τον βραβευμένο με Οσκαρ για το «The Social Network» (η ιστορία για το πως ο Μαρκ Ζούκερμπεγκ έφτιαξε το facebook), Aaron Shorkin.

Πίσω, όμως, στη Νέα Υόρκη, αυτό που ψιθυρίζεται και γράφεται τις τελευταίες ώρες είναι πως η Sony θέλει να κάνει το νέο Playstation το κέντρο της οικιακής διασκέδασης. Ενα ψηφιακό hub, μέσα από το οποίο θα προωθεί το περιεχόμενο της για όλα τα μέλη της οικογένειας. Είπαμε, εξάλλου, «το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς» και πλέον εκεί βρίσκονται και τα λεφτά για όλους: Κατασκευαστές, παρόχους, δημιουργούς.

Βέβαια, δεν ξεχνά και τον βασικό προορισμό του, που είναι το gaming, ενσωματώνοντας εκτός από βελτιωμένα τεχνικά χαρακτηριστικά και τεχνολογικές καινοτομίες, όπως σύμφωνα με τη Wall Street Journal η δυνατότητα για online stream των παιχνιδιών. Σύμφωνα, δε, με κάποια από τις γνωστές φημολογίες που κάνουν ταχύτατα τον γύρω του διαδικτύου, το Playstation 4 θα είναι εμπορικά διαθέσιμο στην Αμερική και λογικά και στην Ευρώπη από τον Νοέμβριο, ενόψει της πάντα «καυτής» εορταστικής περιόδου.

Τέλος, κάτι που ενδιαφέρει τους περισσότερους γνώστες: Πιθανολογείται ότι τα παιχνίδια του Playstation 3 θα παίζουν στο νέο PS. Tο Playstation 3 συμπληρώνει έξι χρόνια στην αγορά και όπως φαίνεται αυτή τη φορά οι Ιάπωνες δεν θέλουν να κόψουν την αλυσίδα με τίτλους που συνεχίζουν να σημειώνουν επιτυχία, έχοντας δημιουργήσει μια σημαντική κληρονομιά.

Σε αναμονή, λοιπόν, για το τι έχει να μας δείξει απόψε η Sony, στην ετήσια συνάντηση για το (νέο) Playstation.






Πηγή : protothema.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου