Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

H σχέση με τον Μιχάλη των Stavento


Η Ήβη βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή Μοvies & Stars του Γιώργου Σατσίδη στο MTV Greece και μίλησε, μεταξύ άλλων, για την προσωπική της ζωή.
Οι τελευταίες φήμες τη θέλουν να έχει μόλις χωρίσει με τον Μιχάλη Κουινέλη από τους Stavento. Απαντώντας σε αυτές η Ήβη Αδάμου είπε πως: «Δεν είμαι ερωτευμένη αυτό τον καιρό. Στα χρόνια που είμαι Ελλάδα δεν έχω ερωτευτεί ποτέ. Όσο για τις φήμες που θέλουν να έχω σχέση με μέλος των Stavento δεν ισχύει τίποτα. Δεν είμαι ζευγάρι με κανένα μέλος από το γκρουπ, όπως γράφεται. Με ενοχλεί όταν παρερμηνεύουν τα λόγια μου και βγαίνει κάτι το οποίο δεν έχω πει ποτέ. Έχει γίνει αρκετές φορές σε δηλώσεις που έχω κάνει!», ξεκαθάρισε.

Η Ήβη μίλησε επίσης για τις φιλίες της από τότε που μπήκε στο χώρο της σόου μπιζ: «Υπήρχαν κάποιοι φίλοι μου που χάθηκαν από τότε που άρχισα να γίνομαι γνωστή στον κόσμο. Δεν ξέρω αν ήταν ζήλεια ή κάτι άλλο. Εγώ όμως δεν έχω αλλάξει καθόλου σαν άνθρωπος. Τώρα, αν κάποιοι φίλοι μου πιστεύουν ότι επειδή ασχολούμαι με το τραγούδι έχω αλλάξει, αυτό είναι λάθος. Το τραγούδι δεν με έχει κερδίσει γι' αυτό και σπουδάζω για να είμαι ασφαλής γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει. Καλό είναι να είσαι προετοιμασμένος και να έχεις και ένα δεύτερο αντικείμενο να ασχοληθείς αν κάτι δεν πάει καλά. Ουσιαστικά νιώθω ότι δεν πρόλαβα να σκεφτώ τι ήθελα να γίνω στη ζωή μου. Ήμουν πολύ μικρή όταν πήγα στο X-Factor και δεν πίστευα καν ότι θα με πάρουν στο σόου».




Πηγή : real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου