Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Συγκλονίζει γνωστός τραγουδιστής: «Στα 14 έχασα τα δύο αδέρφια μου και λίγο αργότερα τον πατέρα μου!»ΒΙΝΤΕΟ

Συγκλονίζει γνωστός τραγουδιστής: «Στα 14 έχασα τα δύο αδέρφια μου και λίγο αργότερα τον πατέρα μου!»ΒΙΝΤΕΟ Συγκλονιστική η περιγραφή του

Ο γνωστός τραγουδιστής "άνοιξε" την καρδιά του στην Τατιάνα Στεφανίδου και αποκάλυψε τα δύσκολα παιδικά του χρόνια, τις απώλειες που τον σημάδεψαν ενώ μίλησε και για την καριέρα του στο τραγούδι.

Μεγάλωσε σε μία οικογένεια με 5 παιδιά. Μια δεμένη οικογένεια που βοηθάει ένας τον άλλον. Οι γονείς του Νίκου Γκάνου ήταν άνθρωποι του μεροκάματου και τα παιδικά του χρόνια ήταν δύσκολα. «Στα 14 έχασα τα δύο αδέρφια μου και λίγο αργότερα τον πατέρα μου», αποκαλύπτει στην Τατιάνα.
Έχασε την αδερφή του από τροχαίο και μετά από ένα χρόνο έχασε και τον 18χρονο αδερφό του που ήταν τετραπληγικός. Ένα μόλις χρόνο μετά έχασε ξαφνικά και τον πατέρα του.






Πηγη : thebest.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου