Τρίτη 14 Μαΐου 2013

"Τα στεροειδή έβλαψαν τον ανδρισμό μου"


Στα 68 του χρόνια, ο διάσημος Βρετανός τραγουδιστής μπορεί να μην ροκάρει πια τόσο συχνά με τη κιθάρα του, αλλά ξέρει καλά πώς να ροκάρει τους άλλους με τις δηλώσεις του…
Ο Ροντ Στιούαρτ έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό Mojo και αποκάλυψε τον εθισμό του στα στεροειδή.
«Υπήρχε μια περίοδος στα τέλη των ‘80s, που ήμουν εθισμένος στα στεροειδή. Εκείνη την εποχή δεν είχαμε μόνιτορ στα αυτιά, οπότε έπρεπε να φωνάζω όσο πιο δυνατά γίνεται για να ακουστώ. Κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα να χάνω τη φωνή μου πολύ συχνά. Τα στεροειδή με βοηθούσαν, ώστε να μειωθεί το πρήξιμο στις χορδές και να μπορώ να τραγουδήσω. Μόνο που μαζί μείωναν και το “πρήξιμο” στο… πέος μου» εξομολογήθηκε ο ροκ σταρ.


Αποκάλυψε επίσης και την εμπειρία που τον σημάδεψε και τον οδήγησε να βάλει τέλος στην κακιά του συνήθεια, έστω και προσωρινά: "Τα στεροειδή σε κάνουν χοντρό και φουσκωμένο. Δεν μπορείς να κοιμηθείς και έχεις συνέχεια νεύρα. Είναι ένα από τα χειρότερα ναρκωτικά στον κόσμο…
Θυμάμαι μια νύχτα ήμουν στην σκηνή στο Σέφιλντ και νόμιζα ότι ήμουν στην κουζίνα του πατρικού μου με τη μητέρα μου. Τα στεροειδή μου είχαν κάνει τρύπα στο στομάχι. Είχα εσωτερική αιμορραγία και παραισθήσεις...
Τα χρησιμοποιώ ακόμη, μία φορά το χρόνο, όταν έχω σοβαρό πρόβλημα με τη φωνή μου. Η αλήθεια είναι ότι με βοηθούν να τα βγάλω πέρα τη συγκεκριμένη νύχτα, αλλά για μια εβδομάδα μετά δεν μπορώ ούτε να μιλήσω"!





Πηγη : news.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου