Το εντυπωσιακό στοιχείο προκύπτει από ερευνητές του πανεπιστημίου του Ιλινόις, οι οποίοι θέλησαν να αποτυπώσουν την ανθρωπογεωγραφία του ταχύτερα αναπτυσσόμενου ψηφιακού κοινωνικού δικτύου.
Η ανάλυση των δεδομένων που συγκέντρωσαν στο διάστημα από τις 23 Οκτωβρίου μέχρι τις 30 Νοεμβρίου του 2012 επιβεβαίωσε την άποψη ότι η μεγάλη πλειοψηφία των χρηστών στο Twitter κυρίως καταναλώνει περιεχόμενο -χρησιμοποιώντας πολύ συχνά την υπηρεσία ως πηγή ενημέρωσης. Οι περισσότεροι σπανίως μοιράζονται τις σκέψεις του με όσους τους ακολουθούν, επιλέγοντας έναν παθητικό ρόλο παρακολούθησης του... παγκόσμιου κουτσομπολιού.
Μάλιστα, μόλις το 5% των πιο δραστήριων χρηστών-λογαριασμών εκτιμάται ότι παράγει το 48% των τιτιβισμάτων.
Πηγή : protothema.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου