Παρόλο που το σχήμα ονομάζεται «$1 pay-to-message», στην πραγματικότητα οι χρεώσεις θα ποικίλλουν ανάλογα με το ποιος είναι ο παραλήπτης. Αν και υπήρχαν ήδη αναφορές ότι στην περίπτωση διάσημων παραληπτών το αντίτιμο θα έφτανε μέχρι και τα 100 δολάρια, είναι η πρώτη φορά που αυτό επιβεβαιώνεται στην πράξη, όπως και η πρώτη φορά που αποκαλύπτεται πως στους «διάσημους παραλήπτες» θα συμπεριλαμβάνεται και ο Zuckerberg. Το «$1 pay-to-message» έχει ξεκινήσει να δοκιμάζεται από τον Δεκέμβριο. Σύμφωνα με το Facebook, θα βοηθήσει να μειωθούν τα αμέτρητα ανεπιθύμητα μηνύματα που διακινούνται στο κοινωνικό δίκτυο και «βομβαρδίζουν» τους χρήστες του. Παρ’ όλα αυτά, πολλοί αναλυτές, αλλά και μέλη, θεωρούν ότι ο περιορισμός των spam είναι απλώς πρόσχημα, και ότι η πραγματική αιτία είναι τα έσοδα που αναμένει το Facebook από τη χρήση αυτού του καινούριου χαρακτηριστικού. Απαντώντας πάντως στο δημοσίευμα του Mashable, εκπρόσωπος του Facebook δήλωσε: «δοκιμάζουμε διάφορα ακραία σενάρια κοστολόγησης, με σκοπό να μειώσουμε τα spam». Πηγή : kathimerini.gr |







0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου